اسلایدر

مرورگر گوگل کروم برای اندروید
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

سال ۲۰۰۸ بود که گوگل با مرورگر کروم وارد گود رقابت مرورگرها شد، از آن زمان تا کنون حدود ۴ سال می گذرد و کروم یکی از محبوب ترین مرورگر های کنونی محسوب می شود. اکنون در گامی دیگر این مرورگر به بازار تلفن های هوشمند راه یافته است.

گوگل دیروز در وبلاگ رسمی خود اعلام کرد که دارندگان اندروید نسخه 4.0 (بستنی حصیری)، می توانند از اپلیکیشن کروم بر روی دستگاه های خود استفاده کنند. در این پست نوشته شده مانند همیشه تمرکز اصلی مرورگر بر روی سادگی و سرعت بوده و سعی شده ایرادات رایج در مرورگرهای موبایل برطرف شوند.

این اپلیکیشن که هنوز نسخه بتا است، با قابلیت هایی مانند پیش نمایش خودکار لینک ها، حالت های مختلف برای جابه جا شدن بین تب ها و… می تواند مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

اما شاید برگ برنده گوگل کروم نسخه موبایل، امکان Sync کردن تب های باز شده بین نسخه دسکتاپ و موبایل باشد که یک ویژگی عالی به حساب می آید.اگر شما هم اندروید نسخه 4‪.‬0 دارید می توانید این اپلیکیشن را به رایگان از اندروید مارکت دانلود کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, :: 22:6
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.